Klachtenprocedure

Uiteraard doet de logopedist haar uiterste best om te zorgen dat de logopedische begeleiding naar uw tevredenheid verloopt. Mochten er situaties ontstaan waarin dit niet het geval is, probeer het dan eerst met uw logopedist te bespreken.

Per 1 januari 2016 is de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) in werking getreden. Deze wet regelt wat goede zorg is en wat de consument kan doen als hij ontevreden is over de zorg.

Het kan zijn dat een gesprek geen of niet voldoende oplossing biedt. Of er is een goede reden om geen gesprek aan te willen gaan. Dan kunt u gebruik maken van onze klachtenprocedure. Het Klachtenloket Paramedici, waarbij Logopediepraktijk Zaandam is aangesloten, biedt u een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Ga naar www.klachtenloketparamedici.nl. U vindt daar een eenvoudig formulier en nadere uitleg. Wanneer u nadere vragen hebt of er niet uitkomt, is het mogelijk om het klachtenloket telefonisch te benaderen. Meer hierover op bovengenoemde website.

Logopediepraktijk voor kinderen met spraak- en/of taalproblemen.

Openingstijden

Maandag
Gesloten
Dinsdag
Gesloten
Woensdag
13:00 - 15:00
Donderdag
09:30 - 18:00
Vrijdag
10:00 - 18:00
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten

Logopediepraktijk Zaandam

Romée Niekus
Praktijkadres:
Teakhout 1
1507 EM Zaandam
06 2881 6336
info@logopediepraktijkzaandam.nl
KVK 82030065

© 2022 Romée Niekus | Logopediepraktijk Zaandam
Realisatie: